h1

Abuzittin’in Maceraları 1 ” Yüzük Arkadaşlığı”

Temmuz 20, 2008

Secret Forest’ın ve aynı zamanda Abuzittinin Maceraları serisinin ilk oyunu olan ” Yüzük Arkadaşlığı” oyunu hakkında tanıtımına, bilgilere ve indirilme linklerine yazının devamında ulaşabilirsiniz.


İndirme Linkleri : Rapid Linki 1 Rapid Linki 2  Direk Link1 Direk Link 2

Yapimci :Secret Forest
Türü: Mecera-Komedi
Dil: %99 Türkçe
Boyut: 13 mb

Konusu: Hiç bir şeyi beceremeyen Abuzittin’e bir gün askerlik arkadaşı nişana kadar onda kalması için son derece pahali bir nişan yüzüğü verir ama Abuzittin bu yüzüğü kaybeder. 1 hafta içinde yüzüğü geri bulması gerekir. Ne varki yeni bir yüzük satın alamayacağı için en yakın arkadaşı ile birlikte aynısından yeni bir yüzük çalmaya kalkışırlar ve başlarına gelmedik kalmaz. Abuzittin bir yandan yüzüğü bulmaya çalışırken farkında olmadan kendisini büyük bir dolandırıcılık çetesni karşısında bulur ve onu bir çok süpriz beklemektedir

İndirme linkleri eğer çalışmazsa lütfen yorum olarak bildiriniz. Yeni linkler eklenecektir.  İyi oyunlar

52 yorum

  1. süper bir oyun hastasıyım ve komik


  2. biraz abartı yapmışsı 5.bölümde ne biçim kafe dökülüyo minicik fincandan


  3. 6 bölüm kimlikte kaldım nasıl yapılıo o bulamadım


  4. YA BEN ABUMUZUN TÜM SERİLERİNİ BİTİRDİM.AMA BU SERİLERİ TEKRAR TEKRAR OYNAMAYI ÇOK SEVİORUM


  5. nerden inio bu yaa


  6. yardım eden varmı.üye olamıyorum


  7. ya üye nasıl olunuyo


  8. ya oguz abi abuzittinin maceraları4 part2 nie çıkmadı hala


  9. yha ben bu oyunu indirme sayfasını açarken ereor verio napabilirim aceb


  10. ya hiç bi link çalışmıyor


  11. Abuzittin Abi,abi ya benim yüzük işi n’olacak? Bi dahakine Osurma Lütfen Kızlar Tuvalrtine Nasıl Sıçtın Öyle??? ”””””””””’


  12. ya ben bu oyunu indiremiyorum dosya şeklinde indiriyo windows bu dosyayı açamıyo dio


  13. abi 4_2 ne zaman aceb?????????????????????????????


  14. arkadaşlar bn bu oyunu indiriom kur exe çıkıooo snra ne ypaçam


  15. sayın m.oğuz pala

    20 mayıs da kötüşehir diye bir oyun çıkıcak ve seni dağıtıcı olarak yanımıza almak istiyoruz yani yaptığımız oyunları sitelere dağıtmanı istiyoruz
    yaparsanız adınızı secretforest i oyunumuza eklicek
    bu ara da abu 4-2 bekliyoruz kötüşehir türü:aksiyon
    macera


  16. bn indiremedim lannnnnnnnnnnnnnnnnnnn


  17. nasil indircez


  18. yaw oğuz 4 ün 2 partı nezman cıqıo


  19. abu 4 çıktı


  20. abu 4 nerde kaldı abi yav


  21. abuzittin maceraları 3 part 1 in rar şifresi ne acaba



Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

