h1

SIÇAN ÇOCUK ÇIKTI

Ekim 10, 2009

“Secret Forest’”ın son oyunu Sıçan Çocuk huzurlarınızda.

secretforestintro

Oyunun indirme linkinine yazının devamında ulaşabilirsiniz…

Oyunun Türü: Adventure

Oyunun Konusu: Hiç bir gücü olmadan süper kahramanlık yapmaya başlayan bir çocuğun eğlenceli macerası. Bu oyundaki ana düşmanları sokaklarda terör estiren 2 şehir eşkiyasını mahalleden kovmak.

Oyunu Buradan İndirebilirsiniz

http://ul.to/kkd2gf

İyi Oyunlar

About these ads

412 yorum

  1. oğuz abi oyun bittiyse niye hemen siteye koymuyorsun


  2. Saol


  3. ama link kırık :(


  4. aslında oyun bitti 8 mayısta sıçan çocuk, 16 mayısta ise abuzittinin maceraları 4 part 2 çıkacak


  5. Babası ubisofta çalışan .Merhaba sana Far Cry 2 nin orjinal inde sorun vardı galiba.Sizin suçunuz deildir ama bi patronuna falan sölese olurmu çünkü insatall yerine uninistall yapıor.Teşekkürler


  6. benimkasmayan tek site diyebilirim.cart diye giriyom curt diye çıkıyom :P hakkaten yaa diğerleri ana adı baba adı tc imlik no falan soracaklar utanmasalar.burda bi sim bi mail adresi lambırt içerdeyim.hahahha.oyunu utanarak söylüyorum daha şimdi indirip oynuycam :)


  7. gayet güsel bir site…


  8. xdxdxdxdxdxd


  9. 100


  10. Merhaba oğuz abi benim babam amerikada ubisoft şirketinde çalışıyor orda oyunlara efekt ekliyor bilirsin ubisoft çok büyük bir oyun şirketidir senin yaptığın bu küçük projeleri çok beğendi ve bunları büyütmek ve daha iyi efekler vermek istediğini söyledi sana ulaşmak istiyorum oğuz abi msnem: keskin35x@hotmail.com


  11. oğuz abi sıçan çocuk abu dan sonraki en iyi oyunun bi de sıçan çocuk 2 hakkında bir projen var mı


  12. sssssssssssaaaaaaaaaaaaooooooooooolllllllllll


  13. baksana oğuz abi bak abu gideli yorumlar azaldı abu 4 yaz site çoğalsın birden


  14. 4shared e göndersenizde bende indirsem neyse Abuzittin’in Maceraları 4 u ben de istiyorum. Oğuz abi bende Abu 3 ü oynadım senaryo süperdi.Başarılar.


  15. abu 4 çıktı


  16. Sayın secret forest ekibi yada M.Oğuz PALA ne zaman abuzittin in yeni bölümü çıkacak lütfen bilgilendiriniz uzun zamandır arkaşalrım ve ben bekliyoruz abuzittin 4 ü lütfen abuzittin in maceraları 4 ü çıkarın …


  17. http://ul.to/kkd2gf


  18. Yahu Rapidshare Yerine Bşka Site Yok Mu Benim Premium Üyeliğim Yok Free De dE Çalışmıyor Lütfen Birisi Yardımcı Olsun …


  19. Ya Oğuz abi ben rapidshareden indiremiyorum baska bir link daha verirmisin başka bi upload sitesinden?


  20. 1112222233344445555555555677777777778888888899999990


  21. emeğine saygı ağabey ama ben senden daha fazla oyun üretmeni istiyorum çünki senin oyunların çok zeka açıcı ve eğlenceli yeni bir oyun üzerinde çalışıyo musun ne zaman çıkar diye soracaktım


    • oğuz abi bir söyler misin sıçançocuk 2 ve abu 4-2 ne zaman çıkacak lütfen



Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: